szép nő a konyhában telefonon olvassa a házirendet

Házirend

és higiéniai etikett

Új vendégeinknek

  • Új vendégnek számít az, aki olyan email címmel és telefonszámmal foglal időpontot, amely még nincs nyilvántartva az online időpontfoglalási rendszerben.
  • Az új vendég által első alkalommal foglalt időpont csak foglaló megfizetése ellenében kerül véglegesítésre, amelynek mértéke a foglalt szolgáltatás(ok) árának 50%-a.
  • A foglalót a foglalást követően kapott visszaigazoló emailben szereplő linkre kattintva, bankkártyával tudod a legkönnyebben befizetni. Amennyiben az online bankkártyás befizetés nem megoldható, telefonos egyeztetést követően, a foglaló befizethető személyesen vagy banki átutalással díjbekérő alapján.
  • A foglalóról ún. elektronikus e-számlát állítunk ki, amely magában foglalja a foglaláskor megadott számlázási adatokat és az email címet. Készpénzes befizetés szintén e-számla kerül kiállításra, amelyet elküldünk a vendég által megadott email-címre.
konzultáció kozmetikussal
  • Amennyiben a foglaló nem kerül kiegyenlítésre a foglalást követő 24 órán belül, akkor a lefoglalt időpontod automatikusan törlődik a rendszerből.
  • Amennyiben az időpontod az azt megelőző 24 órán belül kerül lemondásra, a foglalót nem áll módunkban visszafizetni.
  • Lemondás nélküli meg nem jelenés esetén, a foglalót nem áll módomban visszafizetni, illetve nem tudok új időpontot biztosítani a vendég számára.
  • Amennyiben a foglalt időpontot a 24 órás határidő előtt lemondod, a foglaló visszautalásra kerül. Ha a foglaló készpénzzel került befizetésre, akkor telefonon egyeztetünk annak visszaszolgáltatásáról. Ez utóbbi történhet banki átutalással vagy személyesen.
  • Vis maior esetén, amikor is a feleken kívülálló okok miatt (pl. törvényi lezárás a pandémia következtében, stb.), a lefoglalt szolgáltatás(ok) nyújtása nem kivitelezhető, akkor a foglaló összege visszautalásra kerül.
  • A szolgáltatás(ok) igénybevételét követően a foglaló összege jóváírásra kerül a fizetendő végösszegből.
  • A 24 órás határidő előtti időpont módosítás esetén, a foglaló érvényes a módosított időpontra, és az új időpontban kerül levonásra a végösszegből. Két egymást követő időpont módosítást követően, a foglalót nem áll módunkban visszautalni és harmadik időpontot sem adunk.

Általános házirend

Szépségipari szolgáltatóként naponta foglalkozunk emberekkel. A normál emberi kapcsolatokhoz nélkülözhetetlen a kölcsönös tisztelet és a bizalom. Szerencsére a legtöbben tisztában vannak az általános illemszabályokkal. Ennek ellenére sajnos kerültünk már olyan helyzetbe, hogy nem minden vendég becsüli meg az időnket és a megélhetésünket.

Arra törekszünk, hogy minden vendégünket időben tudjuk fogadni a megfelelő kiszolgálás érdekében. Viszont, ehhez a Te segítségedre is szükségünk van. Kérjük, hogy figyelmesen olvasd át az alábbi házirendet!

  • A kozmetikában a csúcsidő általában a késő délutáni és esti órák, így azt javasoljuk mielőbb foglald le a kiválasztott időpontodat, hogy biztosan legyen szabad hely számodra is.
  • Kérjük, hogy  érkezz pontosan, és legalább 15 perccel a kezelés kezdete előtt. Hogy miért? Egyrészről, ha pont akkor érkezel amikorra szól az időpontod az már későnek számít, mivel a foglalás a kezelés kezdetére vonatkozik. Ha elkésel, kellemetlen helyzetbe hozod magadat, kolléganőinket és az utánad érkező vendéget is, valamint a kezelésed idejéből lesz levonva annyi idő amennyit késtél, mivel az utánad következő vendégnek pontosan kell érkeznie.
  • Javasoljuk, hogy indulás előtt tájékozódj a térképen, vagy üsd be GPS-be az útvonalat, hogy a legegyszerűbben tudj eljutni hozzánk. Légy szíves számolj plusz idővel is! A forgalmat néha nehéz előre kiszámítani, előfordulhat, hogy dugóba kerülsz, vagy éppen nehezen találsz elsőre parkolóhelyet, ami a kezelésed napján sem feltétlenül lesz másként. Megítélésünk szerint, ezekkel a tényezőkkel is számoljál, így szinte biztos, hogy nem fogsz elkésni.
  • Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a szalonban, légy szíves jelezd felénk minél előbb, hogy a felszabaduló helyet még időben átadhassuk egy másik vendégnek a várólistáról. (Előfordulhat olyan is, hogy pont te vagy várólistán, és elszalasztunk egy neked megfelelő időpontot, mert a vendég vagy későn szólt, vagy előzetes értesítés nélkül meg se jelent az adott időpontban). Tekintettel arra, hogy egy ilyen átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 24 órával lehetséges a fent említett módon a nyitvatartás figyelembevételével.
  • 24 órán belüli lemondás esetén, a kezelés díjának 50%-át, illetve lemondás nélküli meg nem jelenés esetén a 100%-át számítjuk fel pótdíjként, amely legkésőbb a következő kezeléskor felszámításra kerül. Két egymást követő alkalommal történő lemondás nélküli meg nem jelenést követően, további időpontot nem adunk! Nagy összegű — 10.000,- Ft és afeletti —, valamint több mint egy órás időtartamú kezelés előzetes lemondás nélküli elmaradása esetén, a kozmetika saját belátása szerint, díjbekérőt küldhet a meg nem jelent vendég részére. A díjbekérő megjelölt határidőig történő ki nem egyenlítése esetén, a kozmetika a vendég részére további időponto(ka)t nem biztosít.
  • Ha betegnek érzed magad vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozást tapasztalsz a bőrödön, akkor mindenképpen egyeztessünk új időpontot! Mi is nagyon ügyelünk arra, hogy Te ne kapj el semmit a kozmetikában, Te se veszélyeztesd magad, a kollégáinkat vagy éppen a többi Vendég egészségét!

Higiénia etikett

Tekintettel arra, hogy Magyarországon is megjelent a koronavírus (COVID-19), ill. a Kormány is óvatosságra és körültekintésre hívta fel a figyelmet, ezért szeretnénk tájékoztatni, hogy szalonunk is megtette a szükséges lépéseket, amelyekkel biztosítalak, hogy a továbbiakban is a legnagyobb biztonságban és nyugalomban élvezhesd szolgáltatásainkat.

Jelenleg a higiénia és a fertőtlenítés még fokozottabb figyelmet igényel, mind a szalonunk részéről, mind pedig a kedves vendégeink részéről. Eddig is kiemelt figyelmet szenteltünk a tisztaságnak, és a higiéniának. De, most a megszokottnál is nagyobb hangsúlyt fektetünk a kozmetikai kezelő nap közbeni többszöri szellőztetésére, fertőtlenítésére és takarítására.

Minden kezelést követően, azaz két kezelés között, fertőtlenítjük a helyiséget annak érdekében, hogy minden vendégünket makulátlan tisztaságban fogadhassuk és kezelhessük. A kezelőágyra egyszer használatos papírlepedőt terítünk, amit minden vendég után cserélünk, akárcsak a szolgáltatás során felhasznált textíliákat is.

Továbbá, mind a mosdóban, mind a kezelő kabinban kézfertőtlenítőt biztosítunk a munkatársaink és a vendégeink részére.

A szőrtelenítő és kozmetikai kezeléseket, ahogy azt megszokhattad szigorú tisztasági előírások szerint végezzük (kézmosás, gumikesztyű és eszközfertőtlenítés) járványtól függetlenül. 

A jelenlegi rendelkezések alapján, a kezelésre nem kell szájmaszkban érkezni! Viszont arra kérünk, hogy a kezelés megkezdése előtt moss alaposan kezet vagy használd a recepcióra kirakott kézfertőtlenítőt!

Az utcai cipőt a kezelőkabinon kívül szíveskedj levenni! Gondosan fertőtlenített vendégpapucs biztosított.

Nem győzzük hangsúlyozni, a szalonba csak és kizárólag egészségesen gyere! Ha betegnek érzed (nátha esetén is!) magad, mihamarabb jelezd nekünk és a legnagyobb rugalmassággal igyekszünk a várható gyógyulásod idejére másik időpontot találni számodra!

A fent leírtak betartása, mindannyiunk egészségét és érdekét szolgálja!

Megértésed és együttműködésed előre is nagyon köszönjük, valamint továbbra is várunk szeretettel egy higiénikus és tiszta környezetben!

Kövess minket:

Nálunk garantált az eredmény!

A szolgáltatásainkra garanciát vállalunk. Ha megítélésed szerint a kezelésed nem hozza az előzetesen ígért eredményt, akkor annak az árát nem kell kifizetned. Hiszünk abban, hogy egy ilyen esetben mindenki jóhiszeműen jár el. A szolgáltatás(ok) teljesítését és a fizetést követően reklamációt viszont már nem áll módunkban elfogadni. Közel 15 éves tapasztalattal rendelkezünk és a legjobb termékeket használjuk, így bízunk a pozitív és látványos eredményben. A vendég velünk nem kockáztat!

Szeretettel várunk

1052 Bp., Régi posta u. 5. IV. em. 6. ajtó
Kapucsengő: 33

Hívj minket

+36 30 339 8866

Keresés

Galéria

@ 2025 EcoVendor Prime Kft. Minden jog fenntartva.